SeymaTorlak Evet cnm o çok erken ben bir kaç Dr sorudm nöroloji Dr kendileri heo 4 bucuktan sonra başlayabilirsiniz dedi ondan sonra eğer bebek ağlarsa daha erken demek 5 ten sonra başla dediler yani sizin çok erken 🥰🙏ama az az kucağında oturt 5 dk geçmeyecek şekilde