Merhabalar, bebeği küçücükken yabancılara ağlayan sonra ki dönemlerde 1,5 yaştan sonra insanları tanıdıkça ağlamaları geçen ancak 25-26 aylık olunca tekrar insanları istememe, ağlama durumu yaşayan anneler var mı? Bu 2 yaş sendromuyla alakalı bir şey midir? Geçer mi? Bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim.