Zngn0435 Merhaba sevgili anneler. Bebeğim henüz bir aylık. Ona uygun Bebek arabası almaya karar verdik ancak chicco ohlala2 ile joie litetrax arasında kaldım. Bunları kullananız var mı? Hangisini önerirsiniz?
Cheddar Zngn0435 bende chicco liteaway 3 var. 0-22kg arası.. Memnunum sadece tek yönlü olması dezavantaj onun dışında yağmurluk, ayak örtüsü vs olması çok iyi. :)
Gzdzeynep Zngn0435 joie litetrax 3 kullanıyorum memnunum ama şöyle biz sürekli araba bağajında tutuyoruz kullancağımız zamah eve çıkarmak zor oluyor eğer asansörünüz yoksa joie nin puset takılabilen baston bebek arabalarına bakabilirsiniz.
Zngn0435 Cheddar Kilo aralığı diğer modellere göre daha fazlaymış👍 Teşekkür ederim bakacağım bu modele.
Durush Zngn0435 chicco goody kabin boy kullanıyorum hafif Tek elle aç kapa özelliği hafifliği ile tek elimde bebek tek elimde araba