BalAnne1 Geceleri hiç eksiksiz 3kere emmeye kalkıyor emzirmesem çığlığı basıyor 5buçuk aylık normal mi acaba ne zaman kalkmamaya başlar ?
Emirin_Annesi10 BalAnne1 bizimkide 4.5 aylık belki abartısız 10 kez kalkıyor emzirmezsem susmuyor uyanıyor. Bilmem napacağız
Ngngng BalAnne1 azalır gibi olup çoğalıyor 9. Aydan selamlar😀 4-5 bile oldu maalesef açlıktan değil alışkanlıktan az önce birine yazdım uzunca bi bakın isterseniz profilimden
Mom_teacher BalAnne1 daha ne istiyon bacım şükret😉😁 22ay geceleri sayamadığım kez kalktı oğlum, şimdi kızım 11günlük bakalım daha düzeni yok
Adige3062 Yani ayına göre 3kere kalkmasi gayet normal. Biz 7 aylığız en az 3-4 kere uyanıyor aslinda gece beslenmesine hic gerek yok🙇♀️
Tatlisannedilekk BalAnne1 4ay 18günlüğüz ya 2saatte 1kalkıyor emmek için yada saat başı, senin üçmüş çok iyi
Betullg BalAnne1 hanımlar bütün bu sorunlar destekli (emerek) uyuduğu için oluyor. Desteksiz uyutmayi ogretmelisiniz
Nbg_26 Betullg keşke emerek uyusa 🙈 emmek için kalkıyor emiyor uykusu olduğu halde uyumamak istiyor saatlerce uğraşıyoruz tam uyuyor başa sarıyoruz. Emip memede uyuyan bebek hiç olmadı bizimki 😢 ona bile razıyım emdikten sonra 1 saat uyutmaya çalışıyorum uyumayacağım diye direniyor tam uyuyor acıkıp yine uyanıyor başa sarıyoruz.
ErvaKader Betullg 1yasindan beri emzirmiyoru(süt yok)17ayligiz daha yeni uyku eğitimi veriyorum.biberonda süt içmek için uyanıyor.emzik kullanıyor bazen onun içinde uyanıyor düştü diye nasıl desteksiz uyutmaliyimki bilginiz varmı?
Nbg_26 BalAnne1 kızım yaklaşık 4,5 aylık, sabaha kadar 2 saatte bir kalkıp emmek istiyor. Bazen abartıyor saat başı emmek istiyor. Açlıktan mı yoksa anne sıcaklığından mı bilmiyorum. 3 kere kalkması normal diye düşünüyorum.
HandeSs BalAnne1 7aylik geceleri 2 saate bir kalkiyorum bazen saate bir 10 15 sayamadigim oluyo sukretcanim😂
Atelci BalAnne1 eğer hep aynı saatlerde kakıyorsa alışkanlıktandır. Dr sorun kilo alımı iyiyse gece emdirmeyi kes kalkmaz bizim maximum 1 hafta sürdü sonra deliksiz uyuyo
Sirius-10 1.5-2saatte bir kalkıyor bazen hepten sapıtıyor dün en az 10 kez kalktık mesela giderek kötüleşiyor sanki😢