Nalasel Bebeğim 3 aylık reflü teşhisi konuldu ilaçlara başladık gaviscon+molitium başladık siz neler yaptınız nasıl atlattınız bu süreci
Merve_gcl Nalasel biz ar mama kullanmaya başladık ve gaviscon gavisconu neyle veriyosun ben mamasına kattım ama mamayı bitirmeyince ziyan oldu sanki
Nalasel Myslkya-16 aşırı kusuyo uykusunda hırıltı başladı ve meme sonrası kıvranarak ağlıyordu dr kontrolümüzde kilo alımı belenenin altınada oluncada dr umuz ilaca başladı
Myslkya-16 Nalasel aynı biz 😥 çok kusuyor hırıltı da var. Gaz çıkarmaya korkar oldum. Olduğu gibi kusuyor. Kilo alımı da çok iyi değil. 😟
Gamze1401 Bizimde vardı 4 aylık bittikten sonra bitti çok şükür zaten doktorumuz da öyle söylemişti. Gavisconu ben kaşıkla veriyordum direk. Ağzının kenarından süt akıtıyordu üst gazını çıkaramadığı zaman çıldırıyordu yavrum çok şükür geçti