NesliAzra123 Merhaba kızlar doğum parasını doğm yaptktan kaç gün sonra aldınız.? Biz iki aylık oldk hala yatırılmamış ödeme aşamanda diyor.
merveartar NesliAzra123 e devlette öyle yazıyor ama PTT de yatırılmış oluyor doğumdan 45 gün sonra alabiliyorsunuz.
Erayeren NesliAzra123 rapor paramı Doğum öncesini Doğum yaptım yaklaşıkla 10 gün sonra aldım. Ancak e devlette şahıs ödemelerinde görünüyor sa 1 hafta içinde yatmıştı Doğum sonrası içinde muhasebe SSK bildirgesini bildirdikten sonra yaklaşık 1 hafta içinde yatar
mysweetbaby NesliAzra123 benimki işe başladıktan sonra yattı, doğumdan hemen sonra da ufak bir kısmını yatırmışlardı.kalan toplu parayı işe başlayınca aldım