Prnssannesii 4. Ay çok kritik bir dönem.büyüme atağı yüzünden huzursuzluk, uyku regresyonu, meme reddi , histerik ağlama krizleri hepsi bir arada yaşanabiliyor.Sakin kalmaya çalışın.bebeğinizin muhakkak bir saat düzeni olsun internetten bulabilirsiniz yaşına uygun saat aralıklarını ve bu düzene sadık kalarak uyutmaya çalışırsınız.akşam rutin yaparak uyutun, banyo, masaj şarkılar loş ortam vs gibi.siz ne kadar rahat olursanız o kadar kolay geçecek çünkü sizin stresinizi de alıyor çocuk.Bi 10-15 gün kadar sürüyor.Yalnız gece 12 bu aydaki bir bebek için geç bi saat gibi geldi bana yani 8 saat uyku 4 aylık bebek için çok az.Az uyuduğu için gündüz hep mız mız olur ve öğle uykularını da yapamaz.Gece en az 10-11 saat uyumalı ve mümkünse en geç 9da yatırın ya da yatağa götürün.yani 8 gibi rutinlere başlayabilirsiniz mesela.