Kızlar selam 2 aylık anneyim. Kış mevsiminde olduğumuz için dışarı pek çıkmadık. Yarın çıkacağız ama oğlum acıkırsa nasıl besleyeceğim kafam biraz karışık. Sağdığım sütler var buzlukta onları vermek istiyorum, ama dışarıda nasıl ısıtıp vereceğim? Tecrübeli anneler yardım lütfen :)