Bebeğimin beslenmesi böyle devam ederse doktorumuz raporlu mama vereceğini söyledi kilomuz düşük 10 buçuk aylığız mamayı kesinlikle içmiyo tadını sevdiremedim bir türlü her mamayı denedim içmiyo normal mamayı içmeyen bir bebek raporlu mamayı sever mi sizce onun tadı da diğer mamalar gibi mi onu da içmicek diye çok korkuyorum 😔