Ozgesnr35 Biz daha 2 aylığız uyutup yerine yatırıyorum uyanıyor günlerimiz böyle geçiyor gece ise emzik almadı.Memeden başka bir şekilde uyumuyor bu seferde fazla emmekten kusuyor🤷♀️