Ogretmenanne52 Sizler ne kadar su veriyorsunuz. Benim bildiğim 30 ml kadar yeterli benide emiyor çünkü ama etrafta ek gıda aliyor susar diyorlar
BaharBebek34 Ogretmenanne52 altıncı ayda alıştırma bardağına başladık, kendi istediği kadar içti o zamanlar. Doktorumuzun tavsiyesi bu yöndeydi. Şimdi on aylık olmak üzere, yarım litreden biraz fazla içiyor ve çok severek😇🙏
Pankek Ogretmenanne52 Sen teklif et ver o istediği kadar içsin dedi doktorum. Bizde böbreklerde lokosit fazlalığı var. Bezi dolmadı mu kaygılanıyorum hemen