Kızlar bebeğim 2.5 yaşında ve haziran ayından beri her gece gözleri kapalı ağrısı, sancısı varmış gibi inliyor. Aslında ağrısı yok. Kendi doktoru reflü dedi ilaç verdi bazı yiyecek içecekleri yasakladı. Ama değişen bişey olmadı hala aynı ve sabaha kadar bu durumdan dolayı uykususuz. Deliricem artık. Aynı durumu yaşayan var mıı 🥺🥺🥺🥺