Esraesma0109 Kızlar sütüm çok geliyordu ve kanamam kesilmediği işin dr doğum kontrol hapı verdi. Şimdi baktım 2.günüm ama sütüm baya azalmış bir göğsümde ve bebeğim 2 aylık ☹️ Kullanıp sütünü kesen oldu mu? Yada zararlı bir etkisini gören?
Baharinannesi Esraesma0109 canım biraz azalttığı doğru bide şey sütün kalitesi değişiyormuş öyle biliyorum.