300121 ilk banyosundan sonra kesmiştim diye hatırlıyorum banyosunuda göbek bağı düştükten sonra yaptırmştım. Ama bebeğiniz tırnakları uzun ve eldiven takmıyorsa kesebilirsiniz beklemeden diye düşünüyorum. Bizimki sürekli eldivenliydi ondan sorun olmamıştı