NoorMooN Arkadaşlar bebeğinde böyle bir şey farkeden oldu mu? Benim bebeğimde sol böbrek 8mm genişleme var. Bununla alakalı olabilir diye çok endişeleniyorum. Doktora tabii ki götüreceğim ama sizlere de sormak istedim. Var mı böyle bir şey yaşayan? Oğlum 14,5 aylık bu arada. 😔
Balkizim NoorMooN enfeksiyon olabilir bizim 2 aydan beri süren bi enfeksiyonumuz var dedigin gibi ıkınarak yapıyor gerci benimki 30 aylık tuvalet egitimi var ıkınarak ve kasıgına bastırarak yapıyor gecmedi bi türlü bi doktora gidin
ALWOZN Evet bende oğlumda birkaç kez denk geldim, kakasını yapıyor herhalde diye düşündüm ama bezini değiştirdiğinde, kaka yapmadığını gördüm. Şimdi denk geldim bu paylaşıma meraklandım
NoorMooN ALWOZN ya bende fark ediyodum ama çiş için olduğuna emin değildim. Saat 5 gibi uyandı. Yanımıza aldım. Ikındı yine, baktım çişi sızmış. Demek ki çiş için ıkındı. Offf çok endişeleniyorum 😔
Balkizim NoorMooN kız cocuklarında daha cok oluyormus ama sizin oglunuzda bi de bizim tuvalet alıskanlıgımız oldugundan lazımlıkta böyle akıntı gibi birşeyler oluyordu siz bezi bırakmadıysanız belki bezde belli olmayabilir ki cocuktan cocuga degisebilir zaten ultrasonda falan mesaneden doluluk var demisti doktor . Ates vs hic olmadı sizin gibi idrar yaparken ıkınarak bastırarak yapıyordu
NoorMooN Balkizim teşekkür ederim. Umarım genişleme büyümemiştir ondan korkuyorum biraz. Geç farkedip zarar vermekten de çok korkuyorum 😔
Balkizim NoorMooN bizimde vardı genişleme herhangi bi büyüme söz konusu olmamıstı inşallah sizinde bi sıkıntı yoktur en kısa zamanda gidin bi doktora canım