Unicornnnn Kızım 11 aylık geceleri memeden bıraktrcam bugün başladım 4te uyandı saat 6 oldu hala uyumadı su verdim gezdirdim her şeyi denedim uok uyumuyor meme istiyor hep her gece 20 dakika bir uyanmaktan çok yoruldum bakalım ne zaman nasıl uyucak
Tuba Unicornnnn ilk gece hep zor oluyor sonra yavaş yavaş alışıyorlar. sonra hem bebeğiniz hem siz rahat etmiş olursunuz🥰
Arifeeee Unicornnnn uyandığı odadan çıkarmayın bence uykusu iyice açılmasın. Sevdiği kitap oyuncak bir şey varsa uyku arkadaşı gibi yanına koyabilirsiniz. O da e e yapacak gibi. Ya da sallamayı deneyin. Uykusu açılmadan. İlk bir kaç sn. Su verirken sallayın belki öyle kalkmaz
Oyku123 Unicornnnn 13 ayligiz gece bi 10 kere kalkiyorbenim kızda 10 saniye çekip birakip yine daliyor uyumaya bnde cok yoruldum valla ama birakamam vermezsem eger saatlerce aglar geri uyumazz 😥
curly_mom Unicornnnn yaa benim oğlan da 10 aylık ben de bırakmak istemiyorum ama doktora sordum yaşındam sonra bırakırsınız henüz erken dedi 😭 emmese daha rahat uyuyacak aslında 🤷🏻♀️ Valla Allah yardımcımız olsun 🙏🏼 ilk günler zor oluyomuş sonra alışıyolarmış.. Yapabiliyorsan eşinden destek al çünkü anne varsa meme var diye bakıyor bebekler 😅
Tuba Unicornnnn Uyandığı zaman konuşmayın, ışığı açmayın, yataktan kalkmasına izin vermeyin🙏🏼 Onun dışında bol sabır diliyorum
Kubraklc Bnm 17 aylik mama veriyorum halen gece uyanip biberinla icmek istiyi vermsen saatlerce ayakta demekki ihtiyaci var oyle dusunuyorum😘
Ngngng curly_mom 9aylık bebeğim. Dün aynı şeyi denedim ama nasıl ağlıyor direniyor babaya ortalığı ayağa kaldırdı. Ben gittim bi şeklide sakşnleştirip kucağımda emzikle ninni söyleyere uyuttum yatağa koydum yine gözünü açıp ağladı. Mecbur emzirdim ama kısa emzirdim. Desiğiniz gibi yapılamıyorsa kısa emzirin diyorlar. Çünkü acıktığı için değil alışkanlıktan ve anneyi hissedip güvende hissetmek içinmiş aslında . Bakalım nolcak 4 kes falan kalkıyoruz bizde gece
curly_mom Ngngng yaa evet aslında bem de bazen deniyorum, akşam 10 gibi uyandığında bi eşim gidiyo ama yok uyutamıyo. Yine çatesiz ben gidiyorum 🤷🏻♀️ yani gerçekten bu bebelerle işimiz zor. Ya da çok sabırlı taş gibi olmak lazım 😐