Kızlar 38 günlük kızım gece aralıksız uyurdu 2 saate bir ben emzirmek için kaldırırdım zorla iki üç gecedir ama kendi kalkıyor hatta alarmdan önce kalkıyor şaşırdım bende haliyle zorla kalkan kız sizce ben hep beslenmesi için uyandırdığımdan mı kalkıyor acaba Onan mı alıştı fikri olan yazsın lütfen