Lykia bu iki model şuanda e bebekte indirimde. Kullanıpta memnun kalan ya da kalmayan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.Kamera aldım iade ettim şuan telsiz almaya karar verdim fakat iyi de bir şey olsun istiyorum
282428e Lykia LED ekransiz olanini aldım kullanıyorum çok memnunum en ufak hışırtıyı bile duyuyorsunuz
Mehtee Lykia ayy kuzum ust Modelinden ben aldım. Memnun muyum degilim bilmiyorum çünkü o bebek yanında duran hep sarjda durmali baska çalışmıyor ve sende duran telsizde sarji cok sacma sadece aksamlar 2 saat kullanip kapatmama ragmen 2 gün anca bi bakiyorum bitmis sarji..
Lykia 282428e çok okudum yorumları motorolada genel sorun sesi bir kaç saniye sonra yansıttığı söyleniyor mesela anneler genelde telsizden önce bebeğin sesini duyuyoruz yazmışlar doğru mu acaba?
282428e Lykia ben öyle bir sıkıntıyla hiç karşılaşmadım doğumdan önce deneme yaptığımız zamanlarda da seslenme ile yansıtması eş zamanlıydı şimdi de öyle
Lykia Mehtee bu yaşadığınız sıkıntıyı göze alarak aldım bu modeli bir arkadaşım da iki yıldır kullanıyormuş şarj çabuk bitme olayını söyledi ama onun dışında cızırtı ses geç gönderme durumu falan yok dedi fiyat olarakta iyi gelince aldım bakalım iyi çıksında şarja takmaya razıyım☺️
Mehtee Lykia hep degil ama bazen bende de kisa sureli çocuğun sesini gec gönderiyor baskada cok iyi en ufak hisirtiyi bile gönderiyor