nurelem hiiç korkmasın ,hemen aldırıp kurtulsun. hani derler ya ölüsü olan bir gün,delisi olan her gün diye. o deli safra taşı işte. bir tuttummu saat mekan farketmıyor. genelde gece tutuyor. acile nasıl koştugumu bilmiyorum tutunca. 1 ay dayandım , dayanamadım daha fazla amelıyat oldum. benimki ufak taş,çamur falandı. kanala düşüp sarılık yapıyordu.
ölüm gibiydi ağrıları. kızartma,çikolata,yumurta,yağlı olan herşey ki buna kuruyemişler de dahil yasak. yerınden oynatıyo taşları. ama onlar muhakkak oynuyo zaten. ursaactıve dıye bır ılac var, amelıyat sonrasında bana cok ıyı geldı. doktorum yazmamıstı baska doktor tanıdık soylemstı. belkı amelıyattan once de kullansam etkısı olurdu. olabileceği en erken zamana olsun amelıyatı. allah yardımcısı olsun. zaten laparaskobık oluyor. 1 hafta da eskıye donuyosunuz. ilk gun ağrı oluyor amelıyyatn sonra, sonra azalıyor. 1 gece kalıyosunuz,ertesı gun taburcusunuz.sezeryan kadar çekmedim ağrısını. ama amelıyattn once muhakkak antıbıotık tedavısı gorsun, ıltıhap vs varsa temızlensın, ıltıhap ve buyuk tas daha zor amelıyta ve sonrası demek.