Mom091 Umarım bende başarabilirim her gece yanıma alıyorum tamam ya bu gece benimle uyucak diyorum sonra paranoyak düşünceler sarıyor ruhumu hop beşiğinde bırakıp uykuya dalıyorum 😅
Ebrua3-
Uzun süreli değil de böyle arada ne bilim diş döneminde hasta olduğu dönemler de falan yatırmak istiyorum. Şuan mesela azı dişlerimiz çıkıyor biraz huzursuzluğu var diye. Yoksa her gece her gece zaten bende yatırmam yanımda alışkanlık haline gelir odasını ayırma zamanı gelince zor olur diye sürekli yatırmam yanımda