Kızlar oglum bir yasına girecek martta. Hala yemek yemiyor aslaa yediremiyorum burada annelere bakıyorum kemik suları corbalar köfteler hersey veriyorlar benimki hayatta yemiyor. Bi tek kahvaltı da yumurta sarısı pekmez cici bebek karıstırıp veriyorum onu yiyor. Onun haricinde asla agzına bişe sürmüyor verdiğimde hemen midesi bulanıyor kıpkırmızı oluyor atıyor dısarı. Sabah öğle aksam hep meme de artık göğüslerimin uçları kopacak gibi agırıyor. Özellikle tuzlu yemiyor tatlı olsa yer. Bnr ne yapayım lütfen biri akıl versin yardım etsin kendimi cok caresiz hissediyorum. Kilosu falan gayet iyi 11 aylık 11.5 kilo. Ama artık yemek yemeğe alıssın istiyorum lütfen bi tecrübesi olan yazsın