Kızlar bu alerjiler nasıl anlaşılır ya kan ilacı kullanıyoruz 2-3 defa kullandım kabız gibi oldu yavrum aslında kabız değil sert sert ve koyu renkte yapmaya başladı annem normal dedi kan ilaçları yapar dedi bende hamileyken kullandığımda yapmıştı neyse 4ay 20 günlüğüz mecburi ek gıdaya başladık bebeğim hiç bir formül mamayı ağzına sürmüyor sütümde yetmiyor kilo alımı yavaşladı diye başladık ek gıdalardan olduğunu düşünmüyorum herşey o kan ilacından sonra oldu bıraktım kullanmayı ama düşünüyorum alerji filan mı diye Allah aşkına ne kadar kafam karışık görün saçma sapan bir şekilde anlattım 😡😡 lütfen linçlemeyin kendi derdim kendime yetiyor anlayan beni aydınlatsın