lalbg Sevgili anneler. Bazen buraya yazıyorum bebeğim uykusuz diye fakat son 10 gündür iyice coştu. Bebeğim 3 ay 21 günlük. Gece kesintisiz 3-4 saat uyuması gerekiyor normalde. Bizim imkansız. Yarım saatte bir uyanıyor emiyor ve 1 saat sonra uyuyor. Tekrar uyutuyorum yine yarım saat sonra uyanıyor ve yine 1 saat uğraşıyorum uyutmaya. Sabah 5:30 dan önce asla uyumuyor onda da 1 saat sonra kalkıyor.yine uyuyo bu sefer de emerken uyuyo. Öğlen 2 ye kadar uyumak istiyo (emiyo uyuyo falan o şekilde) sabah kaldırsam asla ya emerken uyuyo bi yere gitsem bi daha zorla uyuyo falan. Anlatmak istediğim en uzun uykusu 2 saat kesintisiz o da sabah 05:30 dan sonra. Sütüme karışsın uyku yapaın diye içmediğim bitki kalmadı. Ne kendime zaman ayırabiliyorum ne kocama ne evime iyice psikolojim bozuldu oturdum ağlıyorum. Lütfen biri bana tavsiye versin ne yapmam lazım. Siz ne yapıyosunuz da uyuyor bebekleriniz?
Wolverine lalbg 11bucuk aylık uyumuyor 🤷🏻♀️ bazı bebekler bazen naparsan yap uyumuyo. Gazli bir bebekse gaz masajı ve damlası kullan ama şuan 4.ay atağında olabilir.
Bircicekkiz Ela123 canım benim bebeğim de 2,5 aylık kundak yapıyo musun uyumalarına çok yardımcı oluyo ve bide ben beyaz gürültü dinleterek ayağımda sallıyorum o şekilde uyuyo ancak 🤷♀️
lalbg Mommyishome hayır değil yani kolik değil. Yine de damla veriyorum az önce gazını çıkardı alttan üsten kaka da yaptı. Uyumak istemiyo ya başka bi sorun yok
Sutera lalbg yatarak emzirmetmyi deneyin birde esiniz uyutsun sizin kokunuzdan ayrildigi zaman hemen uyanabilir nasil uyutuyosunuz sallayarak mi
lalbg Sutera yatarak, oturarak, ayakta, karanlıkta aydınlıkta (hastalıkta sağlıkta gibi oldu😂) herşeyi deniyorum. Sallamaktan bacaklarım koptu. Cidden bazen kendimi atasım geliyo. Ağlama krizine girdim artık.
lalbg Bircicekkiz ayağımda hamakta kucakta heryerde sallıyorum. Resmen kriz geçiriyo sallarken. Kundak asla istemiyo. Müzik dinletiyorum kolik müziği artık ona da alıştı umrunda değil😂
Ela123 Bircicekkiz bende aynı şekil canım kundaklıyorum beyaz gürültü eşliğinde ayakta sallıyorum başka hiçbir şekilde uyumuyor, böylede bölük pörçük ne kadar uyursa işte
Kubrakrkss lalbg canım aynı şekil benim bebeğimde uykusuzluk var gazını çıkardı tuvaletini de yaptı ama yine uyumuyor bide ben şuan annemdeyim acaba yerini mi yadırgıyor o yüzden mi uyumuyor biri bana da yardımcı olursa sevinirim kızım da 1 ay 25 günlük
Mommyishome lalbg mutlaka bi derdi vardır. Işıktan,sesten odanın sıcaklığından rahatsız oluyor olabilir. Bunları deneyerek bulabilirsiniz belki. Bir de detaylı bi dr muayenesinden geçin bence. Ne olur ne olmaz. Kolik olmayabilir. Bir de gaz çıkarsa da gazlı oluyorlar. Benimki de sürekli ıkındı 3 ay. Hiç abartmıyorum. İnşallah bu dönemler de geçecek. 4. Aydan 6. Aya kadar rahat bi döneminiz olacak. Keyif alacaksınız. 6. Ay yine çılgın zamanlar sizi bekliyor. Biz şu an o dönemdeyiz ordan biliyorum 😅
tde_kbr Kendi tecrübelerimden yola çıkarak birincisi uyandığında mecbur kalmadıkça ışık açmamaya çalışın. Bir de sessiz kalmaya çalışın konuşma sevme gibi hareketlerde bulunmayın. Sadece emzirin gazını çıkartın tekrardan uykuya geçirmeye çalışın. Dolaştırmamaya çalışınla alışkanlık haline gelmesin. Gece ile gündüzü ayırt edebilmeli artık
lalbg tde_kbr gündüz sesler açık(tv gibi) bende sesli hareket ediyorum. Perdeleri açıyorum. Gece oldukça loş ortam tv kapalı. Gözlerine bakmıyorum konuşmuyorum. Okumadığım dua dinlemediğim müzik kalmadı. Resmen alay ediyo benimle. Yatarak emzirdiğimde bazen uyuyo beşiğine koyana kadar (2 saniye) anında uyanıyo🤦🏻♀️
Yasminarya lalbg uçak sesini denediniz mi ? Ondada uyuyo ben bütün çeşitleri denedim sıkılıyo başka gürültü deniyorum
Sutera lalbg 4 ay uyku gerilemesine erken girmiş gibi gozüküyor sabir tek çaremiz de zaman inanin bende sizin gibiyim hâla da öle 4 ayliğız biz kizim.hic uyumayinca.doktoruna sorup anason cayi verdim cocuguma gozunu.uykudan alamadi saf gene oldu cocugum dedim daha tobeeee 😊
lalbg Mommyishome ya 3 ayda çöktüm. 80 kiloyla hamile kaldım (evet dana gibiydim😂) 90 kiloyla doğuma girdim. 3 ayda 70 kiloya düştüm. Bu yönden bakınca iyi😂 ya gerçekten herşeyi denedim. Derdi olsa huysuzlanır o da yok. Sürekli gezmek istiyo tek derdi bu. Babası da 9 ay uyumamış eğer ona çektiyse biterim ben🤦🏻♀️