[silindi] tde_kbr uyurken mi yapıyor uyanıkken mi? Yukarı da arkadaşlar yazmış nedenlerini ama bilmiyorum bende huzursuz oldum. İnternette araştırdım reflüden olabilirmiş
tde_kbr [silindi] uyanıkken yapıyor. Sizin ki? Ben dişlerinden diye düşünüyorum geç diş çıkarmaya başladı bizim ki
[silindi] tde_kbr benim kızımda geç çıkardı dişlerini. Uyanıkken yapıyor ama çok kısa sürüyor 5-10 saniye sonra bırakıyor yapmayı
Melek_annesi_06 [silindi] yaa bende korktum canım kıl kurdu mu nedir İnşaAllah yoktur benim kızımda da yeni başladı umarım geçici bir tanıma sürecidir🌷
[silindi] Melek_annesi_06 İnşallah canım inşallah böyle bir şey yoktur ya bir an önce Geçer inşallah 🙏
Melek_annesi_06 [silindi] valla canım aklıma girmese iyidi çok korkuyorum kızımın ameliyatı da yaklaştı Rabbim tüm yavruları korusun korktuğumuz şeylerle imtihan etmesin 🌺
[silindi] Esmataha77 Aradım doktorumuzu çok sık yaparsa ve uyku sırasında olursa getir dedi. Zaten kızım yapmıyor artık