Rose16 gecen gun hastaneye gittigimizde uyku problemimiz var diye konusurken bankonun arkadasından bir çalısan hanım calısan annelerin bebekleri geceleri uyumuyor dedi. Ben de henüze işe baslamadım yine de var dedim. Eve gelince daha az ev işi ile ugrasın ya da uyku düzeni kuruncaya kadar ev işlerini bırakın, birlikte zaman geçirin ( etkinlik oyun vs. demiyorum henüz kücük ama yatakta bol sarılmalı gülüşmeli oyunlar oynatabilirsiniz.) pndemi süreciyle baltalanmasaydı 13-14 aylık civarı verdigim uyku egitimim tutmak üzereydi. Bir uyku tablosu hazırlayın, gündüz kim bakıyorsa aynı saatlerde aynı seyleri yapmaya özen göstersin. Aynı saatlerde de yatırmaya ( 2 gündüz uykusu yapıyordur diye dusunuyorum) aksam gelince de siz devam edersiniz 22 gibi en geç uyutursunuz. 11. ay 12. aylarda sanırım 1 yas büyüme atagı oluyordu diye hatırlıyorum, atak dönemlerinde uyku rutini bozuluyor vazgecmeyin.