Arkadaşlar bir oğlum 2 yaşında diğeri 3 buçuk aylık ilk oğlumu benimle yatırdım beşiği varken ve olacakları acemi anne olarak düşünemedim. Ve şu an da çok zor bir durumdayım kendi odası var ve yatağından inip yanımıza gelip yerde yatıyor beşik yatak vs istemiyor. Buna çözüm olarak en son çare çift kişilik yatağına çıt yaptırıp bazasiz kullanicam belki yerde olma durumda inip tekrar yerde yatmaz. Sorum da küçüğüne bu alışkanlığı yapmadan abisiyle birlikte yatırmak istiyorum iki kardeş yaşları yakın ayıranlar bana deneyimlerini soyleyebilirmi 🥺 çok yoruldum sabaha kadar küçük memeye kalkıyor 2 3 kere abisi 7 24 yerlerde geziyor bende peşinden birde almaya kalınca yaygaraya veriyor küçükte uyanıyor nasıl yaparım nolur yardım edin lütfen 🙏🙏