Kizlar oğlum 10 ay 23 günlük 2 gecedir ağlayarak uyaniyo arada ıh ıh ediyor birşey için zorlaniyomus gibi ardından bazen gaz cikariyo sürekli değil ama her zaman olmuyo. Dün gece sabaha kadar uyanıp uyanıp ağladı hickirana kadar aglio. Geri uyuyamio yatak kucak mama istemio napcam bilmiyorum delircem artık. Sizce neden oluyo bu usuttumu bir yeri mi ağrıyo