4.5 aylık kızım 2 haftadır felan şaşırdı hepten gün içinde uyumuyo desem yeridir emziriyorum emerken derin derin uyuyor yerine koyuyorum 5 dk max 10 dk sonra çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor sabah 8 9 da bi uyanıyor kalkış o kalkış gece 2 3 gbi zor uyuyor bu durumda olan varmı şaşırdım bi yerimi ağrıyor doymuyor mu delircem valla