Linaninannesiii vallaha ben Doğum yaptım bana 4 ay boyunca bi bebek damı var karnında dediler yazıklar olsun çök merelim bozulurdu 😂😂😂ama geçiyo 59 klodan 85 kl girdm doğuma davuldum davul 10 dk gidilen yola 1 saate ulaşmak anlatılmaz bişeydi hiç sıkma canını geç gidiyo ama gidiyo yani üzülme 4.5 ay gibi toparlıyo karnın kendini 💋