Simba61 Bebeğim pazar günğ 2. Ayına girecek. Çok şükür uyutmayack kadar gazlı değil. Sütüm az mama desteği veriyoruz. 2 gündür annemde kalıyorum. Gğndğz aslaaaa uyumuyor dalamıyor uykuya uyusa bile 15 dk sonra uyanıyo. Neden sizce
Limonlusu Simba61 büyüme atağı olabilir. 😊 GaZ sancılarının en yoğun olduğu zamandasınız gazdan olabilir.
Songulklcc Simba61 yeni yeni uyku düzenini ayarlıyor bunu senin ayarlaman lazım gündüzleri daha az Uyur bebekler 2 aylık benim oğlumda aynı şey benim oğlumdada oluyor oda öyle araştırdım bende mesela gündüzleri yatsa gece seni uyutmaz ve hep öyle alışır gececi olur mümkün olduğunca gündüzleri yatmadın en fazla 2 defa
BademsMam Simba61 atak dönemi canım dünyaya alışma dönemleri. Bebeğiniz uyuduğunda kesinlikle sessiz bir ortam yaratın hiç değilse dinlenme fırsatı verecek kadar. Benim kızımda hep uyurdu hiç uyandıramazdım 😊 şimdi 8 aylık oldu uyumuyor
Canan43 Simba61 benim bebegimde 2 aya girecek 2 gun sonra sadece emziriyorum sabah 6 da kalkıyor oglen 2 ye karşı uyuyor sonra akşam 7 8 e kadr uyanık yoruluyor bu seferde sabaha kadr yatiyir Bebeginix kac kilo
Myslkya-16 Simba61 biz de tam 2 aylığız gündü uykusu yok gibi bişey. Gece uyuyor. Ama gündüz uyumadığı için huzursuz oluyor.