Linamommg Leylanino banada demıstı bende huzureuz cok oldu dıye agrısı vardır dıye verdım bıse olurmu kı vıcdan yaprım sımdı
Nurnurr Aslanmamy canım ben 2. Ay asılarıda ağır olduğu için rotayı 3. Ayda yaptırdım ikinci dozu 5. Ayda olacak. Sende bütün aşılar ağır gelir diye düşünüyorsan 3. Ayda yaptırabilirsn başka aşı yok 3 de. Zaten rota ağızdan yapılıyor eczaneden kendiniz alıp yaptıracaksınız yani istediğin zaman yaptırabilirsin hatta ben 2. Dozu evde kendim vereceğim ilaç sırınganın içinde bebeğin ağzına boşaltılıyor bebiş içiyor .
ikizlerinannesi2985 Aslanmamy aynen canım iki canlı aşı aynı anda yaptırılmaz. Arada en az 28 gün olması lazım demişti bize de aile hekimindeki hemşire. Detaylı bi öğren onu
mrstucii06 Aslanmamy bencr iyi bi arastir 1 gun bile eksik kabul etmedi doktorum 1ayi tamamlaması gerekiyormus canli asi oldugu icin ayni anda yapılmaz yaa lutfen cok iyu arastir sor herkese googleden bak
Aslanmamy mrstucii06 bugün tam 2 aylığı zaten rota yapıldı sordum doktorumuza ve sağlık ocağı hemşiresi ne ikisi de hiçbişey olmaz dedi hatta doktorumuz aynı gün olsa daha iyi olurdu dedi
Anldnmzz Alerjisi olan bebekler icin rota asisi yaptiran varmi? Ben dun rota yaptirdim yarinda alerji testi olcak. Test olmadan 1 hafta ilac kullanmayin diyorlar ya rota asisi olmasi etkilermi bilen varmi? doktora da sormayi unuttum 🙄
Baharilkim Aslanmamy hiç bişe beklemiyo böle streslere sokmayın kendinizi ztn aşı değil agızdan veriliyo su gbi bişe ateş fln belki yapar ama her asıdan sonra olma ihtimali yüksek ztn normal korkulcak bişe yok
Elfydr Aslanmamy bizde ikisinde de bir sorun olmadi. Rota ağızdan damla şeklinde veriliyor zaten. 2. Ay anılarında da ateş beklenmiyor.
Aslanmamy Elfydr yaaa ateş olmasın da ondan çok korkuyorum rotayı bugün olduk sadece çok kustu her mama arkasına birde hiç uyumadı
Elfydr Aslanmamy himm bir ilgisi var mi bilmiyorum. 2 kızıma da yaptırdım 2 dozda da biz hiçbir problem yasamadik. Ates olmuyor ya. Qman acaba ateş olacak mi diye beklemeyin korkmayın da olursa zaten ateş düşürücü verirsiniz.
Linamommg Alparslan11 bırıncı gunu cok huysuzdu ates olmadı huysuz oldugu ıcın calpıl verdım eve gelınce bı uc sat donra kaka yaptı ıshal gıbı degıl ama kıvamlıydı yesıl gıbı az ıkıncı gun nırmaleme dondu suan ıyıyız kuzum