Mavisimm47 Merhabalar 3 ay 23 günlük bir oğlum var. Pazartesi günü başlayan öksürük sonucu Çarşamba günü genel polikiliğine götürdük. Öksürük artar, hırıltı olur, nefes alış, verişi hızlanınca getirin dediler. Öksürükle birlikte burun akıntısı, hapşırma başladı. Grip olacağını düşündük. Cumartesi ( dün gece) 9 defa tekrarlayan ve kıpkırmızı olması sonucu acile gittik. Akciğer filmi temiz çıktı. Doktor boğmaca teşhisi koydu. Yaşlı birinden öksürme sonucu hava yoluyla bulaştığını söylediler. Bronşları küçük olduğu için kolay atlatamayacagını 2 hafta ile 6 ay arasında devam edeceğini söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Ne yapacağımı şaşırdım. Doktor arayışı içindeyiz. Grip olduğuna eminmisiniz.