Pinars Kızlar hangi marka kullanıyorsunuz ve memnun musunuz? Kızım için almak istiyorum 13 aylık.şöyle akıtmayan rahatça içeceği?
ZmrtKby Pinars evet biz wee nin markette satılan suluğunu aldık inan aventlere boşa para vermişim kızım çok sevdi şimdi sürekli onunla içiyor suyunu
Mdogu Pinars gayet su içmeye başladı öncesinde hiç içmiyordu şimdi bununla daha iyi devam ediyoruz.Wee baby aldım gayet güzel
Pinars Zeynaa1 wee baby inin alıştırma bardağından hiç memnun kalmadım çok akıttı. O yüzden çok çekiniyorum o markadan:(
ikizleriim Ben de burada bekleyeyim, pipetsiz sulukla su içmiyorlar, bardakla da içemiyorlar pipetli alsam acaba içebilirler mi diyorum. Neredeyse 7 aylık olacaklar
Zeynaa1 Pinars ben direk pipetli altim ters çeviriyor falan hiç akmıyor ama artık biraz eskidi yere falan vurunca akıyor
Smrenes Bebedor ve wee baby var wee baby biraz akıtıyor o da devamlı attığı için ama Bebedor sağlam çıktı.. Çok para vermenize Grek yok bitane alıp deneyin..
NANANA Pinars cok memnun kaldigim en iyisi Aventdi . özellikle kna durumu hic yok .chicco o kadar olmadı yine avente geri donus yaptim