U_H_2019 Kızlar oğlum 26 aylık 10 gündür çişini söylüyor tuvalete yapıyor kakasını da söylüyor ama yapmak ıstemıyor ağlıyor paso sızlanıyor öte beri koşturuyor evde nolur bu durumu yaşayan varsa yardım kafayı yiyorum bezlıycem tekrardan yoksa 🥺
mom0989 U_H_2019 eline kitap ya da dergi verin ?ya dikkatini çekecek oyuncak ? İnstagram da izlemiştim bir tane sanatçı çocuğunu paylaşmış wc eğitiminde. karton şeklinde çiş ve kaka var poşetin içine atıyorlardı oğlu lazımlıkta otururken 🙄 biz henüz 18 aylığız başlamadık ama araştırıyorum
mom0989 U_H_2019 bir de çocuklar çiş değil de kaka yapacakları zaman vücutlarından birşey çıkıyor diye o korkuyorlarmış ya da ayrılmak istemiyorlarmış bir yer de okumuştum. Kaka da sorun yaşamanız normal 🙏🏻
Ssssraa Tanıdıgımız tam bu durumu yaşadı evde çığlık çığlığa koşturuyordu psikiyatrye gittiler kitap falan önermişti kakaya baybay tarzı bir kitap o şekilde atlattılar
Biscolataerkegim U_H_2019 Az önce bir postta birşey paylaşmıştım belki size de yardımcı olur bir bakın isterseniz
U_H_2019 Kızlar valla kafayı yıcem çok araştırdım kaka şarkısı mi söylemıyorum tuvalette oyun mu oynamıyoruz her seyı denedım yok sadece ağlıyor kakam var dıe koşuyor kıpkırmızı oluyor bunalımdan
Zeynaa1 U_H_2019 size attığımım yazıyı okursanız belkide kabız lik var ordaki adımları uygulayın bide