Merhaba kardeşlerim, ablalarım😊
1 hafta önce 38 haftalık sezaryen doğum yaptım.
Göğüs ucum olmadığı için ve sütüm az geldiği için bebeğimi iyi besleyemediğimden dolayı hafif sarılığı var.
Sütünüzün artması için neler yaptınız ?
Neler tavsiye edersiniz? :)))