Kızlar 4 ay okuyor doğum yapalı bende de var hem devlet hastanesi hem özle gittim emziren anne iseniz krem ve ilaç kullanmıyorsun uz bilginize size kullan diyen doktorlar bille gidip ilaç içeriğini okuyun burda yazılan ilaç doktora göstermişti bana hayır geçiyor süte kim demiş geçmiyor demişti ha bebek süt emiyorsa ilaç kullanıp geçen olmuş bende çok zorlanıyorum inanın resmen ikinci doğum gibi ıkınma ve kabızlık ve yeterki kanama olmasın diyorsunuz kanayınca o gün tamamı ağrı ile geçiyor oturamıyoraunuz sıcak suya bol bol oturun ve zeytin yağı yada kantaron yağı çok iyi diyorlar yumuşatıyor soğuk su vurmayın