Ozgegokalp benim oğlumda da vardı aynı sorun. Alerji belirtisi olabiliyor ya da normal de sayılabiliyor. doktorumuz kan görene kadar endişelenme demişti. Malesef 1 ay sonra kan gördük süt ve süt ürünlerne karşı alerjisi var. Her ihtimale karşı doktora gitmenizi öneririm.