zumratugba Cagla87 yan yatırırısan kollarınınfazla hareket ettiremez uykusu kaçmaz ben öyle yapıyorum cnm geceleri hep yan yatırıyorum doktor demişti bana 6 ay yan yatır diye..
zumratugba Cagla87 asıl amaç kusmığunda boğulmasın diye 6 ay yan yatırmak iyi yanında yokken ama kollarını da çok hareket ettiremiyorlar o yönden daha iyi 😂 tam yan da değil böle hafif yan