MaviliMaviliMorCicek Tabi kademeli olarak kolaylasiyor. Donum noktam 1 yas civariydi ama. Yalniz soyle bir sey var, kolaylik goreceli bir kavram. Benim kolay dedigime baskasi kolay demeyebilir. Benim kolaylik tanimim, bebekle iletisim kurabilmek, derdini anlayabilmek, oynayabilmek vs gibi seyler. Beni fiziksel olarak yormasini dert etmiyorum. Yoksa buyudukce tabi ki hareketleniyor ve daha cok pesinde kosturmak, daha dikkatli olmak gerekiyor. Ama ilk aylar benim icin cok daha zordu cunku tecrubesizlik, hormonlar, yeni hayata alisamamak, bebege alisamamak, dilini anlayamamak vs vardi. Su an kurtlu gibi yerinde durmuyor, 2 yas sendromuna da giris yaptik ama her turlu tercihim simdiki zaman :) Bazi insanlar da bu hareketli, kendinden emin ve inatci zamanlarini daha zor buluyor