Herkse merhaba. Kızım tam tamına 5 aylık fakat anlamadığım şu çoğu yerde 20:00 ya da 20:30 da gece uykusuna yatmış olmalı diyor. Benimki o saatte cin gibi tekrr uyanıyor bi iki saat daha uyanık kalıp 11-12 gibi gece uykusuna yatıyor. Neden il- 8-8 bçk ? Nasl düzen izlemeliyim? Tecrübeli annelerin yorumlarnı bekliyorm. Teşekkrler☺️