melikeeomeer Kızlar yarın makine alıcağım memnun olduğunuz makine markaları yazar mısınız? ve kaç kiloluklar
alchn melikeeomeer tek iyi senelerdir annem bosch kulnyo çok tmeiz vala benim samsung berbat ötesi 9kilo
melikeeomeer CankizimRavzam evet şuan altus kullanıyorum ve oğlumun afedersiniz kusmuk lekelerini bile çıkarıyor ve elimde sıkıyorum ben yoruldum iyice
CankizimRavzam melikeeomeer aynen öyle valla evlenirken almistik bozulsun diye dua etcem az kaldi beyazlari attim tam 3 saat yikadi ve peki ne oldu biliyomusun toz bezi oldu hepsi hortumunu bile yikadik ama yok
Mom095 melikeeomeer bütün beyaz eşyaları toptan almıştık 1.5 sene önce. Tek tek fiyatlarını bilmiyorum canım.
Eslemsmom melikeeomeer ben vestel kullanıyorum 9 kg. Güzel memnunum. Annem samsung eco bubble kullanıyo o efsane ama ☺️