Süt parası 202 tl otomatik eşime yattı ziraat hesabi vardı doğum parası için de başvuru yaptık aile ve sosyal politikalar bakanligi doğum yardim bölümüne bebegin kimliği ile herşey cikio ekranda zaten 25 ’nden sonra ptt den cekebilrsinz dediler ikinci çocuğum 400 tl yatcak bu arada ben calısmiorm