Kizlar 13 aylık oğlum hiç sevgi dolu değil asla sarılıp öpmemizi istemiyor onu geçtim elini tuttuğumuz zaman bile zorla bırakıyor bırakmazsak bağırıyor istemiyor yani hiç bir şekilde kucağımıza sadece gezdirmek için alıyoruz asla ama asla kendini sevdirmiyor ben bile sayılı öpmüşümdür basbas bağırıyor hatta ağlıyor resmen nefret ediyor samimiyetten bende Bi anne olarak doya doya sarılıp kokusunu çekmek istiyorum ama izin vermiyor ve ayrıca aşırı derecede hareketli bezini bağlamak üst değiştirmek yemek yedirmek uyutmak her şey çabayla oluyor vallahi çocuğu böyle olup sonradan düzelen oldu mu