EKaslan Meraba arkadaşlar bebeğm 4 aylık ve bende saç kalmadı saat başı evi süpürmem gerekiyor sizdede aynı durumu yaşayan varmı yada yaşadysanız ne önerirsiniz bana
Mirabebek EKaslan felaket süpürdüğüm yere ger dönüyorum bir bakıyorum bütün saçlar aynı yerinde duruyor sanki avuç avuç her yerden saç çıkıyor 😀 kansızlıkta yapabilir diyorlar dün gittim kan verdim sağlık ocağına bakalım ne dicekler istersen sende bir kan ver
Birtosbikannesi1 EKaslan benimde çok dökülüyordu ınstagramda sayfada bi anne restorex sampuan öneriyordu aldim denedim gercekten 1 aydır dökülme azaldı inşallah durur tamamıyla. Ama bu arada d vit. Çok düşmüş emzirdigim için onun içinde ilaç kullanıyorum belki ondan durdu. Bi kan tahlilde yaptırın.
Minnossareannesi EKaslan Bizde 4 aylığız ve ev berbat süpürüyorum arkamı dönüyorum gene saç fenalık geliyor
Tosbikkizim Bende ke kalma raddesine geldim avuç avuç dökülüyordu . Şampuanı bıraktım ilk yıkamada bile farketti aktardan bittim sabunu aldım doğal içerikli. Yikadiktan sonra da sirkeli su döküyorum yumuşacık oluyor kokuda kalmıyor. Baya baya baya azaldı tavsiye ederim
Dorukkusunannesi EKaslan bende burda bekleyim heryerde tutam tutam saçlarımı görmekten gına geldi artık ev hiç süpürülmemiş gibi
Mira61 EKaslan malesef aynı durumu yaşıyorum ilk doğumumda 1 ay döküldü sürekli süpürüyorum 2 doğumumda aynı sorunu hala yaşıyoruö
PortakalliKahve Benimde aşırı aşırı dökülüyor. Düzleştirici,saç kremi,kurutma makinesi hepsine ara verdim. Hormonlardan dolayı yapacak bişey yokmuş sanırım biraz araştırdım.sabunlar,şampuanlar,yağlar herkeste farklı etki ediyormuş 😔
Ece-su EKaslan her yolu denedim ama maalesef doktor 9 ay dökülmedi o dökülmeyen saçlara say dedi çok doğru 9 ay boyunca hiç dökülmedi aksine çok gürdü şimdi hepsi gidiyor
Defnolita EKaslan maalesef yapacak pek fazla bir şey yok.Benim de 3 buçuk aylık gibi dökülmeye başladı,duşa girmek saçımı yıkamak istemiyordum,o derece dökülüyordu..6.Aya doğru azaldı.Şu an dökülenlerin yerine yenisi çıkıyor,çok şükür.