Banada kesik atmadılar bastırdılar bi anda karnıma bebek çıktı ama çoğu yerde yırtık oldu 1buçuk ay falan oturamadım yatamadım çok acı çektim bebeğimi oturma simidiyle emziriyordum canım devlette doğum yaptım baktım olacak gibi değil özele kontrole gittim dikişlerim ödem toplamış o yüzden böyle acı çekmişim ilaç yazdı ılık suya atılıyor içine oturup bekliyorsun bir süre yaptım sonra düzeldi çok şükür