Merhaba hanımlar umarım bu konuda bilgisi olan vardır. 🌸Bebeğimin kanında enfeksiyon çıktı doktor antibiyotik tedavisi başlattı. Gittiğimiz çocuk doktoru kendi doktorumuz değildi acil olduğu için ona gittik. Bizi kbb ye yönlendirdi vs derken kbb doktoru ilacımızı verdi tekrar kontrole çağırdı. Fakat benim bildiğim kadarıyla antibiyotiklerle probiyotik veriliyor bağırsak işleyişe düzgün devam etsin diye. O konularda bilgim yok dedi kbb doktoru olduğu için. Bebeğim birkaçgündür gazını gaitasını yaparken zorlanıyor bağırsaklarını etkilemiş gibi geldi. Sizler antibiyotik kullanırken probiyotik kullanıyormusunuz bebeğinizde hanımlar.?🤲🏻