Merhaba anneler kızımi birden emzirmeden kestim birkaç gündür ondan mıdır yoksa başka bisiden mi bilemiyorum da bir keyifsizlik halsizlik durgunluk inatçılık bagirmalae bunların hepsi var ben zaten hastalık hastasıyım tedavi görüyorum aklıma hemen kötü hastalik geldi lösemi 😳🤭🤦 sizde de benzer durumlar yaşanıyor mu ya da yaşandı mı ?