6 değil 26 aylık kızım hala çok problemli, baştan böyle giden bebeler sonra da çoğunlukla değişmiyor uykusu problemdi başlı başına 24 saat içinde sadece 7 dk uyuduğunu biliyorum mesela kızımın, dediğiniz gibi gaz sancıları hatta fıtık olmuştu kızım, reflüsünden kusmadık yer bırakmazdı, dişleri çıkarken kaç kez acillik olduk, 26 aylık hala çok mız mız hala ağlak bir kız bazı şeyler değişmiyor 😭