Adasmomoulu 8 aylığız, geceleri uyumuyor. Saat başı ya da maksimum 2 saatte bir uyanıyor. Ne yapmalıyım ? Tecrübe ve fikirlere ihtiyacım var. Teşekkürler 🙏🏻 Artık çok yorgunum 🙁