mahi_devran Çok güzel yazmışsınız o kadar güzel ve huzurlu okudum ki çok teşekkür ederim samimi yazınız için ♥️ öyle mi dersiniz 6.ayımızdan sonda rahatlarız. Çünkü şuan aşırı yorucu geçiyo ve ilk anneliğim. 4 aylık şuan ve çok zor mama alıyo aç kalsa kalcak ne yapcam bilmiyorum 😥